A partir del 2017, i tal com ja es va informar a la passada assemblea general de l’ACGC, les condicions per poder disposar del producte Damm canvien.
Les colles que facin petició de producte Damm hauran d’abonar el 50% del preu segons distribuïdor del producte.
A contrapartida, Damm ofereix els avantatges següents:
En aquesta nova campanya, Damm ha reduït el nombre de dipòsits perquè les colles puguin retirar el producte. Els que hi ha disponibles són:
Per facilitar la selecció del tipus de producte i la quantitat, així com per poder fer el pagament, la petició del producte se centralitzarà a través de la botiga electrònica de l’Agrupació.
Una vegada creat un compte a la botiga, cal enviar un correu a agrupacio@gegants.cat amb la informació següent:
· Nom de la colla o entitat, amb el número de soci
· Correu electrònic amb el qual s’ha creat el compte a la botiga
Posteriorment, rebreu un correu des de l’Agrupació per confirmar que teniu accés a la secció de Damm, i la propera vegada que entreu a la botiga us apareixerà a la part dreta del menú una nova secció, amb els diferents productes Damm que teniu disponibles.
Podeu fer la vostra comanda i indicar els productes, les quantitats, el dipòsit on anireu a recollir el producte i, en l’apartat d’observacions, la data en què necessiteu el producte.
La comanda quedarà validada una vegada estigui fet el pagament mitjançant un dels diferents sistemes que ofereix (transferència bancària, targeta o PayPal).
A través dels següent enllaç us podeu descarregar un detallat manual per crear compte i fer comanda a través de la botiga electrònica de l’Agrupació.
Ja s’ha obert el termini per poder fer les peticions de producte, que s’allargarà fins al dia 12 de febrer.
Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies. Per a més informació sobre les cookies click aquí.
ACEPTAR