Comença el compte enrere per la XXIX Ciutat Gegantera de Catalunya
31 de desembre de 2013Producte Damm per a les colles sòcies
13 de gener de 2014El dimarts dia 31 de desembre, va tenir lloc el sorteig de la Grossa de cap d’any al TNC.
Com no podia ser d’una altra manera, la Roser, la capgrossa d’Alella, va ser la protagonista del sorteig. Però no va estar sola, perquè 50 capgrossos de diferents colles geganteres la van acompanyar en un dia tan especial.
Els seus companys d’Alella hi van ser presents, així com els Capgrossos de l’ACGC, però també vam comptar amb capgrossos de les colles geganteres de Cervelló, Cervera, Tàrrega, Corbera de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Iluro de Mataró, l’Havana de Mataró, la Roca Fumada de Juneda, Lloret de Mar, Manresa, Carlins de Manresa, Infercel de Montornès del Vallès, Premià de Mar, Rubí, Santa Coloma de Gramenet, Sant Feliu de Codines, Sant Quintí de Mediona, Vilassar de Mar, així com dels Gegants del Pi, Sant Andreu de Palomar, Sant Josep de Calasanç, Plaça Nova i Coordinadora de Geganters de Barcelona.
Aprofitem per agrair a tots els portadors, la paciència que han tingut en el rodatge i felicitar-los per la seva col•laboració en tot moment.
Si voleu veure el reportatge, només cal que cliqueu al següent enllaç: http://www.tv3.cat/videos/4836451/Primer-sorteig-de-la-Grossa-de-Cap-dAny i mireu des del minut 3 amb 44 segons, fins al 4 amb 6 segons.
TEXT I FOTOGRAFIA: David Roy





