
Oberta la convocatòria de subvencions de cultura de la Diputació de Barcelona
26 de febrer de 2026
Agenda del Món Geganter, març de 2026
27 de febrer de 2026La Colla Gegantera de la Llagosta celebrarà el dissabte 14 de març la 15a Trobada Gegantera. Els gegants llagostencs estaran acompanyats de les colles de Breda, Ca n’Oriol + El Pinar (Rubí), Canovelles, Hostalric, Lliçà de Vall, Lloret de Mar, Navarcles, Perpinyà (Catalunya Nord), Pineda de Mar, Sant Antoni de Vilamajor, i Santa Eulàlia de Ronçana.
L’horari previst serà el següent:
16.30 h: Plantada Gegantera, al passeig de l’av. Onze de Setembre
17.45 h: Sessió d’escalfament lúdica, oberta a tothom, a la Plantada Gegantera
18.00 h: Passejada Gegantera. Arribada a la plaça d’Antoni Baqué
19.30 h: Picada de Gegants, balls geganters i final de festa, a la pl. Antoni Baqué
En cas de pluja, l’acte tindrà lloc al Poliesportiu Antonio García Robledo (c. Riera Seca, s/n).
Aquest any, com a novetat, hi haurà un “Espai de calma” al pg. de l’Alcalde José Luis López, entre c. Estació i c. Constitució, serà una zona reservada perquè les persones amb diversitat funcional puguin gaudir de la Passejada Gegantera sense música.
La Trobada Gegantera col·laborarà amb l’Associació de Voluntariat Rems, que recollirà productes d’esmorzars i berenars per als infants de famílies vulnerables de la Llagosta.
Organitza: Colla Gegantera de la Llagosta
Col·labora: Ajuntament de la Llagosta, Foto-Club la Llagosta, La Llagosta contra el càncer, Associació de Voluntariat Social REMS, Embotits Subirats, Esclat La Florida, Mercat Municipal de la Llagosta, i La Cuina de Rai.







